FANDOM

Szablon:Iangielski Frederick "Fred" Luckpuig jest wysokim studentem pierwszego roku szkoły. Jest optymistyczny, radosny i pełen entuzjazmu. Impulsywny i towarzyski facet. Podobnie jak większość 15-latków, Fred woli iść na łatwiznę, albo wybrać najfajniejszy sposób, jeśli chodzi o rozwiązywanie trudnych problemów, zwłaszcza jeśli dotyczą one szkoły. Najtrudniejszych sposobów używa kiedy chce zaimponować swoim kumplom, czy dziewczynie, którą lubi. Fred ma nieco mało pewności siebie i jest wierny do śmierci jego przyjaciołom: Piąteczkowi i Agentcce Brain. Czasem, gdy panika uderza go, dostaje ataku paniki i nie może podejmować żadnych decyzji lub robi najgorsze z nich. Nie ulega wątpliwości, że Fred nie jest najbardziej odpowiednią osobą, aby pilnować robota tak potężnego jak Piątek. Niestety, Fred nie może go oddać, a nawet gdyby mógł, nie chciał. A to dlatego, że Fred kocha swojego przyjaciela robota i starannie dba o niego. On naprawdę lubi być z nim. Czy może być coś lepszego od transformatora-robota, który może zamienić się w ogromny samochód 4x4 do błotnych tras? Albo coś bardziej poręcznego niż przyjaciel, który ma możliwość trasformowania się w maszynę do drążenia tuneli, kiedy masz ochotę iść pod skorupę ziemską?

Note for You:

Mała uwaga:

You don't speak polish? Please don't use translate.google! Too many bug!

A jak mówisz po polsku, to sprawdzaj co piszesz! Pamiętaj o składni w zdaniach!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki