FANDOM

Piętaszek
Friday

Piętaszek (lub Annihilator 9-0-9-0-9-0-Niner) jest zmieniając kształt robota stanie zmienia się nic, że zamówienia Fred. Zwykle jest to coś ciekawego, jak tornistra latania, lub parę butów do koszykówki, które sprawiają, że skok do kosza. Piątek kocha chodzić do szkoły z Fred ukryte w torbie, przekształcił się w zegarka, lub odtwarzacz mp3. Piątek wypełnia rozkazy Freda jak jego młodszy brat, robi wszystko, co mówi z entuzjazmem. Piątek jest jak duże dziecko - entuzjastycznie, impulsywny, niecierpliwy i zabawny. Do piątku każdego dnia na tej dziwnej planecie zwanej Ziemią jest stroną i odkrywa świat Freda jak dziecko w sklepie ze słodyczami. Piątek to bardzo wyrafinowane urządzenie, ale ma swoje słabe punkty. Na przykład, jeśli jest mokry, może on uzyskać zwarte i zachowywać się w nieoczekiwany sposób, lub jeśli jest zbyt blisko magnesu, jego pamięć zostanie poważnie uszkodzony. Piątek był pomyślany jako potężnej broni dla ochrony Ziemi i zaprogramowany do posłuszeństwa tylko głos swego pana, który miał być Brains ogłoszenia. Jeśli piątek został wysłany do Ziemi, mały wypadek spowodował, że upadł obok Freda, zamiast lądowania na platformie mózgi agent "drogi startowej. Jednak mózgów "tata, Super Dowódca ochraniacze, wciąż wierzy, że wszystko skończyło się zgodnie z planem i że Annihilator jest jeszcze w mózgach" kontrola.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki